JXTC Ethos - шаблон joomla Видео

Список членів Громадської спілки « Всеукраїнська Громадська Ліга Україна-НАТО»

1. ВГО «Демократична дія» (Київ) Джердж Сергій Федорович
2. АМС «Атлантична Рада України» (Київ) Кокошинський Олег Аркадійович
3. ГО «Центр миру, конверсії та зовнішньої політики України» (Київ) Сушко Олександр Валерійович
4. ВГО «Україна в НАТО» (Івано-Франківськ) Романюк Юрій Дмитрович
5. ВМГО «Демократичні перетворення України» (Київ) Гресько Ольга Вікторівна
6. ГО «Нові перспективи» (Київ) Свідерська Наталія Володимирівна
7. ГО «Медіа центр Розмай» (Київ) Кастеллі Вадим Гелійович
8. ГО «Україна з Європою» (Миколаїв) Долинюк Юрій Дмитрович
9. ГО «Інститут громадянського суспільства» (Київ) Ткачук Роман Анатолійович
10. ГО «Інститут Євро-Атлантичного Співробітництва» (Київ) Козій Ігор Савович
11. МБФ «Інститут трансформації суспільства» (Київ) Соскін Олег Ігорович
12. ГО «Європейський вибір»  (Кременчук) Животовський Кирило Олегович
13. Центр прав людини «Древо життя» (Харків) Євдокимова Алла Тихонівна
14. ГО «Молодіжний центр Атлантичної Ради України» (Київ) Григор’єва Оксана Володимирівна
15. Ресурсний центр розвитку громадських організацій «Гурт» (Київ) Маслич Богдан Іванович
16. МГО «Соціополіс в Україні» (Київ) Бойчун Олег Володимирович
17. БФ «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва (Київ) Бекешкіна Ірина Еріківна
18. ГО «Центр дослідження армії, конверсії та роззброєння» (Київ) Бадрак Валентин Володимирович
19. ГО «Центр міжнародної безпеки та стратегічних студій» (Київ) Глєбова Любов Миколаївна
20. ГО «Центр політичних та інформаційних технологій «Демократія і розвиток» (Київ) Лавриненко Володимир Григорович
21. ГО «Інститут політичного аналізу і міжнародних досліджень» (Київ) Толстов Сергій Валеріанович
22. ГО «Школа політичної аналітики» (Київ) Гарань Олексій Васильович
23. ГО «Європейський молодіжний центр» (Рівне) Гомоль Віктор Іванович
24. ГО «Центр політичного аналізу» (Дніпропетровськ) Головко Володимир Вікторович
25. ДОГО «Інститут соціальних досліджень та політичного аналізу» (Донецьк/Ужгород) Тодоров Ігор Ярославович
26. ОМГО «Південна громада» (Одеса) Лобан Сергій Антонович
27. ГО «Центр стратегічних досліджень» (Київ) Жовніренко Павло Григорович
28. МЧБО «Українська асоціація бізнес-інкубаторів та інноваційних центрів» (Київ) Аксьонов Геннадій Миколайович
29. МГО «Шлях» (Київ) Рудич Ігор Іванович
30. ГО «Академія успіху» (Київ) Гребенчук Юрій Леонідович
31. ПОПГО «Євровибір-Соціум» (Полтава) Янкевич Євген Григорович
32. МОМГО «Зелений рух» (Миколаїв) Малицький Олександр Георгійович
33. РБФ «Надія» (Біла Церква) Мамалига Олександр Дмитрович
34. ГО «Кримська Правиця» (Сімферополь) Фомушкін Олег Вікторович
35. ГО «Не словом, а ділом» (Сєвєродонецьк) Самарський Сергій Вікторович
36. ГО «Флора» (Кіровоград) Шестакова Людмила Володимирівна
37. ГО «Український студентський євроатлантичний форум» (Київ) Марчук Валерій Петрович
38. МГО «Асоціація незалежних творчих ініціатив»  – Інформаційно-ресурсний центр "Євроатлантичне прикордоння» (Черкаси) Пасічник Сергій Леонідович
39. Центр «Українознавство» товариства «Знання» України (Київ) Мартинюк Анатолій Григорович
40. Ліга студентів-міжнародників «Дипкорпус» (Маріуполь) Булик Максим Іванович
41. ГО «Всеукраїнське об’єднання ветеранів» (Київ) Гуменюк Володимир Олександрович
42. Обласний військово-історичний клуб «Штурм» (Харків) Шаруда Юрій Іванович
43. ГО «Євроатлантичний вибір України» (Рівне) Крупка Олександр Володимирович
44. ГО «Вінницька обласна асоціація ветеранів силових структур України» (Вінниця) Нижник Олександр Іванович
45. ГО «Українська справа» (Львів) Приставський Ігор Дмитрович
46. ГО «Сіверський інститут регіональних досліджень» (Чернігів) Лепявко Сергій Анатолійович
47. ГО «Навчально-науковий центр з європейської та євроатлантичної інтеграції  України» при ЧДУ ім. П.Могили (Миколаїв) Багмет Михайло Олександрович
48. Запорізький центр безпеки ЗНУ (Запоріжжя) Нестеренко Людмила Олексіївна
49. Євроатлантичний інформаційний центр ХМУБП (Херсон) Базилєв Олександр Володимирович
50. ГО Бізнес-клуб «Європейський вибір» (Сєвєродонецьк) Ященко Юрій Михайлович
51. ГО «Соборне козацтво України «Січ» (Київ) Богомазов Павло Сергійович
52. ВГО «Союз Українок» (Київ) Брунько Мотря Петрівна
53. ВГО «Спілка сільських жінок України» (Полтава) Скарга Галина Петрівна
54. ГО «Всеукраїнське Лікарське Товариство» (Київ) Нечаїв Станіслав Владиславович
55. ГО «Фонд розвитку Шевченків край» (Канів) Прогнімак Яків Іванович
56. ГО «Одеський Регіональний Комітет «Україна – НАТО» (Одеса) Геник Володимир Сильвестрович
57. ГО «Місцева конфедерація вільних профспілок» (Кривий Ріг) Самойлов Юрій Петрович
58. ДМГО «Центр міжнародної безпеки»(Донецьк) Кравченко Валерій Вікторович
59. Голосіївський районний у м. Києві місцевий осередок міжнародної організації «Об’єднання українських націоналістів (державників)» (Київ) Матяш Віталій Якович
60. ГО учасників миротворчих  операцій   «Солдати миру» Житомирського регіону  (Житомир) Коробцов Сергій Васильович
61. ГО «Комітет з питань гендерної рівності чоловіків та жінок Конфедерації вільних профспілок» (Кривий Ріг) Маслова Олена Федорівна
62. ГО Центр глобалістики «Стратегія ХХІ» (Київ) Лакійчук Павло Петрович
63. МГО «Центр» (Кіровоград) Арутюнян Олена Сергіївна
64. ГО «Всеукраїнське об’єднання «Союз учасників миротворчих операцій» (Київ) Грабський Сергій Маратович
65. ГО « Центр Євроатлатичних та Оборонних Ініциатив» (Маріуполь) Саул Павло Федорович
66. ГО «Центр європейських та трансатлантичних студій» (Київ) Коломієць Олексій Володимирович

Склад Координаційної Ради ГС "Всеукраїнська Громадська Ліга Україна-НАТО"

Джердж Сергій Федорович
голова Координаційної Ради
кандидат політичних наук

 

 

 

Кокошинський Олег Аркадійович
заступник голови Координаційної Ради

 

 

 

Соскін Олег Ігорович
заступник голови Координаційної Ради
кандидат економічних наук


 

 

 

Тодоров Ігор Ярославович
заступник голови Координаційної Ради
доктор історичних наук


 

 

 

Богомазов Павло Сергійович
член Координаційної Ради

 

 

 

Глєбова Любов Миколаївна
член Координаційної Ради
кандидат біологічних наук


 

 

 

Гребенчук Юрій Леонідович
член Координаційної Ради

 

 

 

 

Гресько Ольга Вікторівна
член Координаційної Ради
кандидат філологічних наук


 

 

 

Гречанінов Вадим Олександрович
член Координаційної Ради
кандидат військових наук


 

 

 

Григор’єва Оксана Володимирівна
член Координаційної Ради
кандидат фізико-математичних наук


 

 

 

Гуменюк Володимир Олександрович
член Координаційної Ради

 

 

 

Коломієць Олексій Володимирович
член Координаційної Ради

 

 

 

Лакійчук Павло Петрович
член Координаційної Ради

 

 

 

Мамалига Олександр Дмитрович
член Координаційної Ради

 

 

 

Свідерська Наталія Володимирівна
член Координаційної Ради

Склад Ревізійної комісії ГС "Всеукраїнська Громадська Ліга Україна-НАТО"

Приставський Ігор Дмитрович
голова Ревізійної комісії

 

 



Фомушкін Олег Вікторович
член Ревізійної комісії

 

 

 

Шаруда Юрій Іванович
член Ревізійної комісії

 

 

 

Місія Громадської Ліги Україна-НАТО

Місія Громадської Ліги Україна-НАТО – започаткування та активізація широкого громадського руху за євроатлантичну інтеграцію України.

Перед Лігою як об’єднанням неурядових організацій, що опікуються питаннями безпеки, співробітництва України з НАТО, постає важлива і відповідальна місія розвивати ідеї євроатлантичної інтеграції в Україні та досягти спільно з державними структурами, іншими громадськими організаціями, освітніми, військовими структурами, спільно із засобами масової інформації та з представниками української промисловості і бізнесу глибинних базових зрушень сприйняття та розуміння суспільством європейської безпекової системи та ролі НАТО у формуванні такої міцної і стабільної системи безпеки, в якій є місце і Україні.

Вступ до НАТО відповідає національним інтересам України. Повноправне членство України в НАТО дає можливість використовувати увесь політичний, економічний, технічний потенціал Альянсу та брати активну участь в його подальшому реформуванні.

В процесі розширення Північноатлантичний альянс перетворився на наполегливого поборювача демократичних реформ. Сьогодні НАТО формує не абстрактну безпеку, а таку, що базується на сучасному розумінні цього поняття. Для України приєднання до Альянсу означає визнавати саме демократичні стандарти сприйняття проблем безпеки.

Україна у будь-якому випадку є і залишатиметься об'єктом впливу глобальних ініціатив і сферою інтересів як Заходу, так і Сходу. Але, проголосивши про намір стати членом НАТО, вона змінює режим такого впливу, стає суб’єктом міжнародних ініціатив й отримує реальну перспективу підвищення власної активної ролі.

Імпульс активності нової влади не призвів до значного прискорення процесу євроатлантичної інтеграції. На цьому шляху хоч і були усунуті принципові політичні перешкоди, проте існують інші проблеми, які ще доведеться вирішувати.

До інтеграції в європейські структури готова і спроможна влада, але не готове суспільство. Наша держава сьогодні цілковито розділяє політичні, правові, соціальні, культурні й безпекові цінності євроатлантичної спільноти. Однак стосовно українського суспільства ситуація є суттєво складнішою. І тут недостатньо лише констатувати, що рівень підтримки населенням членства в НАТО є низьким.

Очевидні труднощі, пов'язані з незавершеністю процесів національної самоідентифікації та внутрішньої консолідації українського суспільства, відсутністю загального сприйняття базових цінностей і розуміння національних цілей. Це виявляється в ностальгічних настроях частини населення, особливостях орієнтацій певних представників політичної еліти, неспівпадінні між довготерміновими національними інтересами та кон'юнктурою внутрішньополітичної боротьби. Зміна цієї ситуації можлива за умов суттєвих зрушень у соціально-економічному і політичному становищі в країні.

Перспектива вступу до Альянсу для України стає реальною, і політика на цьому напрямі повинна бути максимально послідовною та прагматичною.

Північноатлантичний Альянс як структура в жодній країні не проводив інформаційну кампанію, не буде цього і в Україні. Переконувати українців у доцільності євроатлантичної перспективи буде і повинна українська сторона. В першу чергу ініціатива в серйозних зрушеннях, в початку всерегіональної систематичної роботи за державою. Причому не тільки і не стільки за регуляторними відомствами, а в більшій мірі за органами виконавчої влади, системою місцевої і державної регіональної влади.

Якщо у держави є та частина влади яка проголошує євроатлантичні прагнення України в Брюсселі, то повинна бути і інша частина державної влади яка ідеї євроатлантичної інтеграції буде проголошувати в містах і містечках України. Інформаційна робота повинна бути широкою, потужною, зрозумілою і мати довготривалий характер. Зусилля повинні бути спрямовані не лише на обласні міста, а й на малі містечка, районні центри та села України.

Головна стратегічна лінія євроатлантичної інформаційної ініціативи повинна координуватись такою урядовою структурою, яку очолюватиме прем’єр-міністр.

Громадський сектор, неурядові організації в свою чергу можуть забезпечити більш якісне, покращене виконання поставлених завдань, використовуючи принципи відкритості, дискусійності та об’єктивності. Неурядові організації ближчі до реальності, ближчі до ментальності і свідомості конкретної людини і до формування розуміння і світогляду пересічного українця.

Саме громадські організації, спілки, асоціації і об’єднання, якою до речі і є Громадська Ліга Україна-НАТО, можуть і повинні бути тим партнером і об’єктивним критиком, який сприятиме ефективності, ґрунтовності, виваженості і послідовності у впровадженні високих державних цілей і реалізації важливих рішень.

Роль неурядових організацій більш гнучко і послідовно впроваджувати такі ідеї, щоб досягати задекларовані цілі. Саме неурядові організації можуть виступити тим креативщиком і зачинателем таких кроків, які в свою чергу дадуть результат. Громадські організації, зважаючи на свій неформальний характер, виступають як партнером, який підказує механізми реалізації і розв’язання поставлених завдань та цілей, так і своєрідним каталізатором для стимулювання діяльності держави у проведенні тієї стратегії, яка відповідає інтересам суспільства.

Показовим є приклад Громадської Ліги Україна-НАТО, яка в свою чергу об’єднала однодумців у певну ефективну систему. І це є великим успіхом неурядових організацій України, адже для прикладу у наших колег, що опікуються питаннями європейської інтеграції, подібного об’єднання немає. Ліга це певний приклад, зразок на який покладено багато надій перш за все самих організацій-членів Громадської Ліги.

Позитивним є те, що у програмах міністерств і Державних комітетів, та в загальнодержавних інформаційних програмах, пов’язаних з євроатлантичною інтеграцією та інформуванням громадськості Лігу Україна-НАТО зазначено як партнера і співвиконавця.

Відповідні програми Міністерства закордонних справ України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Національного центру з питань євроатлантичної інтеграції України передбачають таку співпрацю.

Партійна риторика не замінює реформ: у політичній, правовій, цивільній сферах накопичилося певне відставання у виконанні узгоджених з Альянсом планів. Для збільшення внутрішньої підтримки стратегічних зовнішньополітичних рішень необхідні поступовість та послідовність. Процес зміцнення демократії в Україні потребуватиме значних зусиль та часу. І чим менше часу ми хочемо потратити, тим більше необхідно прикладати зусиль.

Важливим документом у сфері реалізації євроатлантичних прагнень України є і щорічний Цільовий план Україна - НАТО.

Цільові плани визначають конкретні заходи в таких галузях, як внутрішньополітичні питання, зовнішня та безпекова політика, реформування структур безпеки та оборони, інформування громадськості, інформаційна безпека, а також економічні та правові питання. У певних галузях, в яких передбачаються внутрішні заходи, які має виконати Україна, зазначена і участь Громадської Ліги Україна-НАТО.

Досягнення цілей, викладених у цільових планах, стане кроком до втілення Україною її стратегічної мети, яку окреслено у Плані дій Україна - НАТО, щоб наблизити Україну до реалізації її прагнення інтегруватися до євроатлантичних структур.

Передовсім слід забезпечити справді демократичний розвиток і консолідувати країну. Це головний пріоритет. Адже сильна і стабільна внутрішня політика дає можливість проводити сильну зовнішню політику.

Водночас, важливо усвідомлювати, що утримання від набуття членства "до кращих часів" також пов'язане із втратами і ризиками. Зокрема неадекватність сприйняття Альянсу призводить до невірного розуміння його реального місця в системі міжнародних відносин та значення співпраці з ним. Адже НАТО є невід'ємною частиною Заходу, однією з несучих конструкцій сучасного світоустрою і не може бути штучно виділений з-поміж інших споріднених структур, як це відбувається в масовій свідомості українців.

Важливо також, щоб ставлення до Північноатлантичного альянсу не відокремлювалось від позиції щодо демократичних цінностей. Альянс не є їх випадковим чи вторинним носієм. Навпаки, він відіграє особливу роль у їх захисті, збереженні та консолідації.

Громадська Ліга Україна-НАТО проводить і буде проводити значну наукову, аналітичну роботу, здійснювати моніторинг та детальні соціологічні опитування, але не це є основним у діяльності Ліги. Місія Ліги Україна-НАТО - здійснювати широку масштабну роботу по всій Україні. Завдання Ліги ініціювати і проводити загальну інформаційну і просвітницьку роботу серед всіх вікових і соціальних груп у всіх українських регіонах саме щодо євроатлантичної інтеграції нашої держави. Адже наш європейський вибір, який ми здійснили, наші демократичні цінності, які ми опановуємо, наша національна культурна ідентичність, яку ми відроджуємо, наша європейськість, в яку ми віримо, наша відданість загальнолюдським цінностям, яку ми культивуємо, зрештою наше право здійснити свій власний цивілізаційний вибір, - потребує безпеки і захисту.

Ліга планує залучати до своєї діяльності регіональні неурядові організації, державні виконавчі структури всіх рівнів, освітні, наукові установи, всіх зацікавлених осіб для здійснення головної своєї мети – започаткування і активізації широкого громадського руху за євроатлантичну інтеграцію України. Не викликає сумнівів, що сьогодні існують найкращі можливості для проведення практичних кроків у розвитку співпраці з НАТО і ми зацікавлені не лише у проголошенні цієї мети, а і в її реальному досягненні та здійсненні.

Передумови виникнення Громадської ліги Україна - НАТО

Передумови виникнення Громадської Ліги Україна-НАТО

Уперше у новітній історії Європи мирним шляхом кардинально змінюється геополітична карта континенту. Це визначається приєднанням країн Центрально-Східної Європи до НАТО і ЄС, які виступають ядром сучасних єврооб’єднавчих процесів.

Громадська Ліга Україна-НАТО стверджує, що національним інтересам України відповідає саме європейський та євроатлантичний вибір, який базується на демократичних засадах верховенства права, свободи слова, ринкової економіки, поваги до прав людини. Тому критерієм успіху соціально-політичних та економічних реформ в Українській державі є їхня відповідність, сумісність і підпорядкованість цим інтеграційним процесам.

Громадська Ліга Україна-НАТО виходить із того, що євроатлантична інтеграція України є ключовим елементом повернення України в сім’ю цивілізованих народів як повноправного і рівного члена європейської спільноти, передумовою її вільного демократичного, економічного та соціального розвитку.

ПРО ГРОМАДСЬКУ ЛІГУ УКРАЇНА-НАТО

Громадське об’єднання “Громадська Ліга Україна-НАТО” є всеукраїнською спілкою громадських організацій, що поділяють євроатлантичні цінності, підтримують курс на набуття Україною повноцінного членства в НАТО та мають намір своєю діяльністю сприяти виконанню Плану дій Україна-НАТО. Ліга є добровільним об’єднанням та формою співпраці громадських організацій України.

Ліга будує свої взаємовідносини з державними органами та установами, які залучені до реалізації євроатлантичного курсу України, на партнерських засадах та принципах взаємодопомоги у досягненні спільних цілей.

Членами Ліги можуть бути громадські організації, які є юридичними особами, поділяють мету та визнають її Cтатут.

Статутними органами Ліги є:

  • Асамблея
  • Координаційна Рада
  • Колегія
  • Ревізійна комісія

Із історії створення...

Громадська ліга "Україна - НАТО" заснована 26 вересня 2003 року і об’єднує представників 48 громадських організацій України.

20 жовтня 2003 року відбулась перша Всеукраїнська Асамблея громадських організацій “Україна – в НАТО: діємо разом ”. Почесним делегатом Асамблеї був Генеральний секретар НАТО Дж. Робертсон.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Як зазначили засновники Ліги в преамбулі Статуту

Ми впевнені, що незалежність та стабільність країни, свобода і добробут її громадян можуть бути досягнуті тільки шляхом розвитку демократії та ринкової економіки; визнаючи, що майбутнє України можливо тільки як частини європейської та євроатлантичної спільноти;

враховуючи внесок Організації Північноатлантичного Договору, яка протягом більше ніж 50 років стоїть на захисті та підтримці принципів демократії, індивідуальної свободи та верховенства права, що визначають спільні цінності в євроатлантичній спільноті;

впевнені, що Україна повинна внести свій внесок у справу оборони та безпеки Європи та євроатлантичної спільноті в її політичних, економічних, військових, та соціальних аспектах, а також в аспектах, пов’язаних із захистом навколишнього середовища;

підтримуючи державну політику України, яка проголошує національну стратегію євроатлантичної інтеграції з метою входження до НАТО; вважаючи, що цілі України приєднатися до НАТО та ЄС можуть бути досягнуті тільки шляхом спільних зусиль уряду та громадянського суспільства, погоджуємось створити Громадську Лігу Україна – НАТО.

ЗАВДАННЯ ТА МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКОЇ ЛІГИ УКРАЇНА-НАТО

Метою діяльності Об’єднання є підтримка зусиль та діяльності членів об’єднання по сприянню євроатлантичній інтеграції України та набуття нею повноцінного членства в НАТО.

Головними завданнями Об’єднання є:

  • популяризація ідей євроатлантичної інтеграції України;
  • сприяння підвищенню рівня обізнаності громадськості щодо діяльності НАТО;
  • сприяння діяльності неурядових організацій України, які діють в сфері співробітництва України з НАТО, обміну досвідом та інформацією між ними;
  • сприяння розвитку співпраці між неурядовими організаціями, державними органами України та НАТО;
  • дослідження та пошук шляхів розв’язання проблем, які постають перед Україною в сфері євроатлантичної інтеграції;
  • всебічне вивчення проблем членства України в НАТО з урахуванням досвіду інших держав;
  • дослідницька та організаційна допомога державним органам влади, які залучені до втілення у життя Плану дій Україна-НАТО;
  • організаційна та практична підтримка заходів, які проводяться в Україні під егідою НАТО;
  • розробка та практична реалізація Громадської стратегії «Україна-НАТО»;
  • сприяння підвищенню рівня обізнаності громадськості щодо діяльності НАТО та діяльності неурядових організацій України, які діють в сфері співробітництва України з НАТО, обміну досвідом та інформацією між ними;
  • сприяння розвитку співпраці між неурядовими організаціями, державними органами України та НАТО;
  • дослідження та пошук шляхів вирішення проблем, які постають перед Україною в сфері євроатлантичної інтеграції;
  • всебічне вивчення проблем набуття Україною членства в НАТО з урахуванням досвіду інших держав;
  • сприяння зміцненню громадянського суспільства;
  • сприяння консолідованому представництву та просуванню громадських інтересів України на міжнародному рівні;
  • дослідницька та організаційна допомога державним органам влади, які залучені до втілення у життя Плану дій Україна-НАТО;
  • організаційна та практична підтримка заходів, які проводяться в Україні під егідою НАТО.

ФОРМИ ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКОЇ ЛІГИ УКРАЇНА-НАТО

Ліга прагне акумулювати інтелектуальні, організаційні, технологічні, комунікаційні ресурси, зокрема, в інформаційній, дослідницькій та освітній сферах, сприяє розвитку громадської думки в Україні у напрямку усвідомлення євроатлантичного майбутнього українського суспільства.

З цією метою Об’єднання :

  • проводить конференції, презентації, круглі столи, публічні дискусії, прес-конференції та інші публічні заходи;
  • організує інформаційні кампанії, орієнтовані на підтримку ідеї євроатлантичної інтеграції України;
  • координує та узгоджує проведення заходів членів об’єднання, поширює інформацію про заходи, що проводяться організаціями-засновниками, державними органами України, країнами-членами НАТО та країнами-кандидатами;
  • здійснює поточне інформування громадськості про розвиток співробітництва між Україною і НАТО;
  • організує, у взаємодії з органами державної влади, які розкривають практичну складову партнерства між Україною і НАТО, зокрема, у місця служби українських миротворців;
  • проводить громадську експертизу та громадські слухання;
  • розповсюджує, з використанням можливостей партнерських організацій ,інформацію про Україну в країнах євроатлантичної спільноти;
  • бере участь у здійсненні освітніх програм, інформаційно-ресурсної, фінансової та технічної підтримки наукових та навчальних закладів, науковців та викладачів, слухачів і студентів, спрямованих на розвиток інфраструктури для удосконалення процесу співробітництва України з НАТО;
  • сприяє виготовленню та поширенню друкованих видань ;
  • сприяє створенню аудіо, відео матеріалів, інформаційних програм, що відповідають меті діяльності Об’єднання;
  • бере участь та сприяє практичному здійсненню загальнодержавних, регіональних, місцевих та міжнародних програм у галузі євроатлантичної інтеграції.

ОСТАННІ СТАТТІ